ДОГОВІР
про надання теплової енергії
( для споживачів, що не є
побутовими)
м. Канів «01»
січня 2025 року
Канівське комунальне підприємство
теплових мереж (далі
- Виконавець) в особі директора Панчука Олексія Івановича, що діє на
підставі Статуту, з однієї сторони, керуючись законодавством України,
публічно пропонує широкому та необмеженому колу Споживачів (контрагентам) можливість
отримати теплову енергію
І.
Предмет договору
1.1 Цей договір
(далі-Договір) є публічним договором приєднання, який встановлює порядок та
умови надання теплової енергії
Виконавець зобов’язується
надавати Споживачеві теплову енергію, відповідної якості та в необхідному
замовленому обсязі, а Споживач зобов’язується своєчасно та в повному обсязі
оплачувати отриману теплову енергію в строки і на умовах, що визначені цим
договором.
1.2. Вимоги до якості теплової
енергії:
1) температура теплоносія повинна
відповідати температурному графіку теплової мережі в
частині температури подавального трубопроводу ( при наявності погодного
регулювання);
2) тиск теплоносія становить
повинен відповідати гідравлічному режиму теплової мережі.
1.3. Інформація про споживача (
об’єкт отримання послуги):
1) ___________ - опалювальна
площа споживача -____м2,
1.4. Будинок обладнано/ не обладнано вузлом
(вузлами) комерційного обліку теплової енергії
ІІ.
Порядок надання та вимоги до якості теплової енергії
2.1.. Виконавець забезпечує
постачання теплоносія безперервно з гарантованим рівнем безпеки, обсягу,
температури та величини тиску.
2.2. Надання теплової енергії
здійснюється безперервно з урахуванням часу перерв, визначених Законом України
“Про житлово-комунальні послуги”.
2.3. Постачання теплової енергії
для потреб опалення здійснюється в опалювальний період безперервно, крім часу
перерв, визначених Законом України “Про житлово-комунальні послуги”.
2.4. Виконавець забезпечує
відповідність кількісних та якісних характеристик послуги вимогам розділу 1
цього договору на межі зовнішніх інженерних мереж систем
постачання теплової енергії виконавця.
2.5. Визначення якісних та
кількісних показників теплової енергії здійснюється за показаннями вузла
(вузлів) комерційного обліку теплової енергії.
2.6. У разі виникнення аварії на
централізованих інженерно-технічних системах постачання послуги Виконавця Виконавець
проводить аварійно-відновні роботи у строк не більше семи діб з моменту
виявлення факту аварії Виконавцем або повідомлення Споживачем Виконавцю про
аварію.
ІІІ.
Облік послуги
3.1. Обсяг спожитої у будівлі теплової
енергії визначається як обсяг теплової енергії, спожитої в будівлі за
показаннями вузла (вузлів) комерційного обліку.
Одиницею виміру обсягу спожитої
послуги є гігакалорія (Гкал).
3.2. У разі виходу з ладу або
втрати вузла комерційного обліку теплової енергії до відновлення його роботи
або заміни ведення комерційного обліку спожитої послуги здійснюється відповідно
до Методики розподілу.
3.3. Початок періоду відсутності
вузла комерційного обліку у зв’язку з його втратою визначається з дня, що
настає за днем останнього зняття його показань.
Кінцем періоду відсутності вузла
комерційного обліку у зв’язку з його втратою є дата прийняття на абонентський
облік вузла комерційного обліку, встановленого на заміну втраченого.
3.4. На час відсутності вузла
комерційного обліку у зв’язку з його ремонтом, проведенням повірки засобу
вимірювальної техніки, який є складовою частиною вузла обліку, ведення
комерційного обліку здійснюється відповідно до Методики розподілу.
Початок періоду відсутності вузла
комерційного обліку у зв’язку з його ремонтом, проведенням повірки засобу
вимірювальної техніки, який є складовою частиною вузла обліку, визначається з
дати, що настає за днем демонтажу вузла комерційного обліку. Кінцем періоду
відсутності вузла комерційного обліку у зв’язку з його ремонтом, проведенням
повірки засобу вимірювальної техніки, який є складовою частиною вузла обліку, є
день прийняття на абонентський облік.
3.5. Зняття показань засобів
вимірювальної техніки вузла (вузлів) комерційного обліку теплової енергії
здійснюється Виконавцем в останній день ( 30 або 31 число) місяця у присутності
споживача або його представника.
3.6. У разі відсутності
інформації про показання вузла (вузлів) комерційного обліку та/або недопущення
Споживачем Виконавця до вузла (вузлів) комерційного обліку для зняття показань
для визначення обсягу теплової енергії, спожитої в будинку, визначається
середній обсяг споживання теплової енергії в будинку протягом попереднього
опалювального періоду, а у разі відсутності такої інформації - за фактичний час
споживання протягом поточного опалювального періоду, але не менше 30 днів.
Після відновлення надання
показань вузлів комерційного обліку Виконавець зобов’язаний провести
перерахунок із Споживачем.
Перерахунок із Споживачем
проводиться у тому розрахунковому періоді, у якому було отримано в
установленому порядку інформацію про невідповідність обсягу, але не більш як за
12 розрахункових періодів.
3.7. Виконавець має право доступу
до будівель, приміщень і споруд, у яких встановлено вузли комерційного обліку,
для перевірки схоронності таких вузлів обліку, зняття показань їх засобів
вимірювальної техніки та періодичного огляду у порядку, визначеному статтею 29
Закону України “Про житлово-комунальні послуги” і цим договором.
Періодичний огляд вузла (вузлів)
комерційного обліку здійснюється Виконавцем під час зняття показань.
Споживач повідомляє Виконавцеві
про недоліки в роботі вузла комерційного обліку протягом п’яти робочих днів з
дня виявлення засобами зв’язку, зазначеними в розділі “Реквізити і підписи
сторін” цього договору.
3.8. Розподіл обсягу теплової
енергії, спожитої в будівлі, згідно з вимогами Закону України “Про комерційний
облік теплової енергії та водопостачання” здійснює Виконавець.
IV. Ціна
та порядок оплати теплової енергії
4.1. Ціною
(вартістю) теплової енергії є встановлений відповідно до законодавства тариф на
теплову енергію, який визначається як сума тарифів на виробництво,
транспортування та постачання теплової енергії.
У разі прийняття уповноваженим
органом рішення про зміну ціни/тарифу на зазначену комунальну послугу
Виконавець у строк, що не перевищує 15 днів з дати введення їх у дію,
повідомляє про це Споживачам з посиланням на рішення відповідних органів.
4.2.Розрахунки за
теплову енергію, що споживається, проводяться виключно в грошовій формі
відповідно до установлених тарифів (розрахунків). Тариф на теплову енергію може
коригуватися на протязі року, в установленому законодавством порядку.
4.3. Тривалість розрахункового
періоду для визначення обсягу спожитої теплової енергії, здійснення розподілу
обсягу спожитих послуг, оплати послуги Виконавцю становить календарний місяць.
Початок і закінчення
розрахункового періоду для розрахунку за теплову енергію завжди збігаються з
початком і закінченням календарного місяця відповідно.
4.4. Виконавець формує та не
пізніше 10 числа місяця, що настає за розрахунковим, надає на паперовому носії акт
надання теплової енергії та рахунок на оплату.
4.5. Споживач здійснює оплату за
цим договором щомісяця не пізніше 25 числа місяця, що настає за розрахунковим
періодом, що є граничним строком внесення плати за спожиту теплову енергію.
4.6.
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України № 1070 від 04 грудня 2019
року « Деякі питання
здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати
товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти»,
розпорядники бюджетних коштів можуть передбачати
та здійснювати відповідно до оформленого належним чином рішення головного
розпорядника бюджетних коштів попередню ( авансову) оплату товарів,
робіт і послуг, що згідно з договорами про закупівлю передбачається поставити,
виконати і надати протягом поточного бюджетного року.
4.7. Споживач не звільняється від
оплати за отриману теплову енергію, отриманої ним до укладення цього договору.
4.8. Плата за теплову енергію не
нараховується за час перерв, визначених частиною першою статті 16 Закону
України “Про житлово-комунальні послуги”.
V. Права
і обов’язки сторін
5.1. Споживач має право:
1) одержувати своєчасно та
належної якості теплову енергію згідно із законодавством та умовами цього
договору;
2) без додаткової оплати
одержувати від виконавця інформацію про ціну/тариф на теплову енергію, загальну
вартість місячного платежу, структуру ціни/тарифу на послугу, норми споживання
та порядок надання послуги, а також про її споживчі властивості.
Така інформація надається
засобами зв’язку, зазначеними в розділі “Реквізити і підписи сторін” цього
договору, у строк, визначений Законом України “Про доступ до публічної
інформації”;
3) на відшкодування збитків,
завданих його майну, шкоди, заподіяної його життю або здоров’ю внаслідок
неналежного надання або ненадання послуги та незаконного проникнення в належне
йому житло (інший об’єкт нерухомого майна) виконавця або його представників
виконавця;
4) на усунення протягом 3-х діб,
якщо інше не визначене законодавством, виявлених недоліків у наданні послуги;
5) на зменшення в установленому
законодавством порядку розміру плати за теплову енергію в разі її ненадання,
надання не в повному обсязі або зниження її якості;
6) на перевірку кількості та
якості теплової енергії в установленому законодавством порядку;
7) складати та підписувати
акти-претензії у зв’язку з порушенням порядку надання послуги, зміною її
споживчих властивостей та перевищенням строків проведення аварійно-відновних
робіт;
8) звертатися до суду у разі
порушення виконавцем умов цього договору.
5.2. Споживач зобов’язаний:
1) своєчасно вживати заходів до
усунення виявлених неполадок, пов’язаних з отриманням теплової енергії, що
виникли з його вини;
2) забезпечувати цілісність
обладнання приладів (вузлів) обліку послуги відповідно до умов цього договору
та не втручатися в їх роботу;
3) своєчасно оплачувати отриману
теплову енергію за ціною/тарифом, встановленими відповідно до законодавства, у
строки, встановлені цим договором;
4) дотримуватися правил безпеки,
зокрема пожежної та газової, санітарних норм;
5) власним коштом проводити
ремонт та заміну санітарно-технічних приладів і пристроїв, обладнання, іншого
спільного майна, пошкодженого з його вини, яка доведена в установленому законом
порядку;
6)
забезпечити своєчасну підготовку об’єктів, що перебувають у його власності, до
експлуатації в осінньо-зимовий період та оформлювати акт з Виконавцем про готовність до
опалювального сезону.
7). Забезпечувати безперешкодний цілодобовий доступ
представників Виконавця до теплокамер, теплопунктів, теплоспоживальних
установок та приладів обліку теплової енергії для виконання службових
обов’язків.
8). Забезпечити збереження власних приладів обліку
теплової енергії, ремонтувати, налагоджувати їх та отримувати акт про
готовність своїх приладів обліку до опалювального сезону від Виконавця.
5.3. Виконавець має право:
1) вимагати від Споживача
дотримання вимог санітарно-гігієнічних правил і правил пожежної безпеки, інших
нормативно-правових актів у сфері комунальних послуг;
2) вимагати від Споживача
своєчасного проведення робіт з усунення виявлених неполадок, пов’язаних з
отриманням послуги, що виникли з вини споживача, або відшкодування вартості
таких робіт, якщо їх проводив виконавець;
3) доступу до приміщень Споживача
для ліквідації аварій, проведення технічних та профілактичних оглядів і
перевірки показань вузлів обліку, що забезпечують облік споживання послуги в
будинку і приміщенні Споживача, в порядку, визначеному законом і цим договором;
4) звертатися до суду в разі
порушення Споживачем умов цього договору;
5) не
розпочинати постачання теплової енергії в разі неготовності Споживача до
опалювального періоду – відсутності відповідного акту про готовність об’єкта до
опалювального періоду.
5.4. Виконавець зобов’язаний:
1) забезпечувати своєчасність
надання, безперервність і відповідну якість послуги згідно із законодавством та
умовами цього договору;
2) забезпечити надійне постачання
обсягів теплової енергії відповідно до умов договору та стандартів;
3) без додаткової оплати надавати
Споживачу в установленому законодавством порядку необхідну інформацію про
ціну/тариф, загальну вартість місячного платежу, структуру ціни/тарифу, норми
споживання та порядок надання послуги, її споживчі властивості, а також іншу
інформацію, передбачену законодавством;
4) розглядати у визначений
законодавством строк претензії та скарги Споживача і проводити відповідні
перерахунки розміру плати за послугу в разі її ненадання, надання не в повному
обсязі, несвоєчасно або неналежної якості, а також в інших випадках, визначених
цим договором;
5) вживати заходів до ліквідації
аварій, усунення порушень якості послуги, що сталися з вини Виконавця або на
об’єктах, що перебувають у його власності (користуванні), у строки, встановлені
законодавством;
6) своєчасно реагувати на виклики
Споживача, підписувати акти-претензії, вести облік вимог (претензій) споживача
у зв’язку з порушенням порядку надання послуги;
7) своєчасно та власним коштом
проводити роботи з усунення виявлених неполадок, пов’язаних з наданням послуги,
що виникли з його вини;
8) інформувати Споживача про
намір зміни ціни/тарифу на теплову енергію обґрунтуванням такої необхідності у
порядку, визначеному Мінрегіоном;
VI. Відповідальність
сторін за порушення вимог договору
6.1.
У разі невиконання або неналежного виконання своїх зобов’язань за Договором
сторони несуть відповідальність, передбачену чинним законодавством України та
цим Договором.
VII.
Порядок вирішення спорів
7.1. Розбіжності та спори між сторонами, пов’язані з
виконанням, зміною та розірванням цього договору, вирішуються шляхом проведення
переговорів, обміном листами (телеграмами, факсами) укладанням додаткових угод.
7.2. В разі неможливості досягти згоди сторони мають
право звернутись до суду для вирішення спірного питання.
VIII.
Дія обставин непереборної сили
8.1. Сторони звільняються від відповідальності за
часткове або повне невиконання своїх зобов’язань, якщо воно є результатом дії
обставин непереборної сили. Строк виконання зобов’язань договору в такому разі
відкладається на період існування таких обставин.
8.2. Сторона, для якої виконання зобов’язань стало
неможливим унаслідок дії обставин непереборної сили, повинна негайно, не
пізніше 5 календарних днів, письмово повідомити іншу сторону про початок,
можливий строк дії та припинення дії таких обставин.
IX. Строк
дії договору, порядок і умови внесення
до нього змін, продовження його дії
9.1. Цей договір набирає
чинності з моменту розміщення на офіційному сайті КП «Обухіврайтепломережа»
і укладається на невизначений строк.
9.2.. Припинення дії
цього договору не звільняє сторони від обов’язку виконання зобов’язань, які на
дату такого припинення залишилися невиконаними, а саме відсутності
заборгованості споживача за отриману теплову енергію.
9.3. Умови цього
договору, крім ціни (вартості) послуги, можуть бути змінені виключно за згодою
сторін.
У разі зміни тарифу на теплову
енергію з моменту його введення в дію застосовується відповідна нова ціна
(вартість) послуги без внесення сторонами додаткових змін до цього договору.
9.4.При розірванні договору Постачальником складається Акт припинення
теплопостачання з зазначенням фактичного обсягу спожитої теплової енергії, який
є підставою для проведення кінцевих розрахунків за спожиту теплову енергію.
Х. Інші умови
10.1. У
випадку внесення змін до нормативно-правових актів, які регулюють порядок
надання послуг або втрати ними чинності в результаті набрання законної сили
новими нормативно-правовими актами, сторони зобов’язанні керуватися новими
актами без додаткового узгодження та без внесення змін до договору.
10.2. Всі правовідносини, що виникають
з цього договору або пов’язані з ним, у тому числі пов’язані із дійсністю,
укладенням, виконанням, зміною та припиненням цього договору, тлумаченням його
умов, визначенням наслідків недійсності або порушення договору, регулюються цим
договором, додатками та додатковими угодами до нього та відповідними нормами
чинного законодавства України.
10.3. Сторони погодились, що
повідомлення та інші документи, що будуть здійснюватися сторонами, вважаються
врученими належним чином, якщо вони:
1) були
надіслані на адресу для листування споживача, що зазначена у заяві-приєднанні
до цього договору;
2) були
вручені особисто або уповноваженому представнику сторони. В такому випадку
сторона або уповноважений представник сторони, якому було вручене повідомлення
зобов'язаний підписати отримане повідомлення (інший документ) та зазначити свої
прізвище, ім'я та по батькові, а також зазначити дату отримання на примірнику
іншої сторони;
3) були
направлені за допомогою засобів поштового зв’язку рекомендованим листом з
описом вкладення на адресу для листування споживача, що зазначена у цьому
договорі. В такому випадку днем вручення повідомлення, інших документів є:
3.1) день
його особистого вручення під розписку;
3.2) сьомий
календарний день від дати отримання поштовим відділенням зв’язку, в якому
обслуговується одержувач (у разі направлення рекомендованим листом);
3.3) день
проставляння у поштовому повідомленні відмітки про відмову отримати
рекомендований лист чи відмітки про відсутність особи за адресою
місцезнаходження.
10.4. Повідомлення та інші документи, обмін якими було здійснено з
використанням зазначених в цьому договорі засобів поштового зв’язку, вважаються
викладеними в письмовій формі та мають юридичну силу письмового документу і
можуть використовуватися як додатки до цього
договору.
10.5. Кількість продовжень строку дії
договору (згідно п. 53,п.54 договору) необмежена.
XІ. Прикінцеві
положення
11.1.Цей публічний договір про надання теплової
енергії розроблений у відповідності до типового договору про надання послуг з
постачання гарячої води, затвердженого постановою КМ України від 21.08.2019р. №
830. У випадку затвердження зазначеного типового договору у новій редакції,
вказані зміни будуть доведені до споживачів у встановленому порядку.
Примітка. Згідно ст.12 ЗУ «Про житлово-комунальні
послуги» (далі-Закон), надання житлово-комунальних послуг здійснюється виключно
на договірних засадах. Договори про надання житлово-комунальних послуг
укладаються відповідно до типових або примірних договорів, затверджених
кабінетом Міністрів України або іншими уповноваженими законом державними
органами відповідно до Закону.
Підпунктом
1 пункту 2 статті 7 Закону передбачено, що споживач зобов’язаний укладати
договори про надання житлово-комунальних послуг у порядку і у випадках,
визначених законом.
Відмова споживача від укладання
договору з виконавцем комунальної послуги не звільняє його від обов’язку оплати
фактично спожитої комунальної послуги, наданої таким виконавцем
11.2. При зміні
адреси, розрахункового рахунку або інших реквізитів, сторона по Договору повідомляє іншу Сторону
письмово або електронною поштою про зміни, що відбулися.
ХІІ. Реквізити
Виконавця
|
Виконавець: |
|
|
|
Канівське
комунальне підприємство теплових мереж код
згідно з ЄДРПОУ 02082657 місцезнаходження
19003, Черкаська обл. м.
Канів, вул. Енергетиків, 36 рахунок
UA 763545070000026009650180695 у
Філія Черкаське ОУ АТ Ощадбанк м. Черкаси Директор ______________________
Олексій ПАНЧУК
ЗАЯВА-ПРИЄДНАННЯ ДО
ПУБЛІЧНОГО ДОГОВОРУ ПРО НАДАННЯ ТЕПЛОВОЇ ЕНЕРГІЇ (ДЛЯ
СПОЖИВАЧІВ, ЩО НЕ Є ПОБУТОВИМ)
Ознайомившись з умовами
договору про надання теплової енергії на сайті https://www.kanivteplo.com.ua приєднуюся до договору про надання
теплової енергії з Канівським комунальним підприємством теплових мереж з такими
нижченаведеними даними: Інформація про
контрагента: _______________________________________________________ ________________________________________________________________________________
Код згідно
ЄДРПОУ_______________________________________________________________ Адреса
юридична_________________________________________________________________ Адреса отримання
теплової енергії __________________________________________________ ________________________________________________________________________________
Адреса електронної
пошти _________________________________________________________ Опалювальна
площа________________м2 Приміщення Контрагента
обладнано вузлом (вузлами) комерційного обліку теплової енергії. Своїм підписом Контрагент надає
згоду та має наміри отримання теплової енергії за вищевказаною адресою. Строк дії
Заяви-приєднання продовжується на кожний наступний (один) рік, якщо жодна із
сторін не повідомить письмово іншу Сторону про відмову від отримання теплової
енергії не пізніше ніж за 30 ( тридцять) календарних днів до початку нового
опалювального сезону.
_____________________________________________________________________________
|
|
|